Nieuwe laadpalen voor budgetmeters in Peer en Sint-Truiden

Buitenterminals zijn 24 uur op 24 beschikbaar

Vrijdag 24 februari 2017 — Infrax heeft in de steden Peer en Sint-Truiden twee nieuwe laadpalen voor het opladen van budgetmeters geïnstalleerd. Het gaat om buitenterminals, zodat klanten met een budgetmeter op elk moment van de dag hun energiebudget kunnen bijladen.

Klanten met een budgetmeter moeten hun elektriciteits- of gasbudget regelmatig aanvullen. Dat kan onder meer via een betaalterminal in de Infrax-klantenkantoren of in het plaatselijke OCMW-kantoor.

Om die klanten ook buiten kantooruren de kans te geven hun budget aan te vullen, worden steeds meer betaalterminals geplaatst: laadpalen in open lucht die 24 uur per dag beschikbaar zijn en waar met Bancontact betaald kan worden. Zo kwamen er in februari twee nieuwe terminals bij aan de OCMW-gebouwen van Sint-Truiden en Peer.

Ook inwoners uit naburige gemeenten kunnen aan die 24/7-betaalterminals terecht. Budgetmeterklanten uit de ruime regio's rond Peer en Sint-Truiden worden actief door Infrax geïnformeerd over de nieuwe laadmogelijkheid.

Betaalterminal Sint-Truiden
Betaalterminal Peer